Sidor

måndag 13 februari 2012

Träning

Okey, det blir ingen träning idag. Blir så besviken på min hals som liksom inte styr upp det hela nu och tillfrisknar men vad ska man göra? :) Idag i min alltför tråkiga dag (jag sov bara för att jag hade inget bättre för mig! dammsugit, städat upp köket och farstun först) så testade jag ett par nytvättade jeans som är sambons, han har dom i för sig som lite baggy (mannen har inga höfter dammit!) och jag kunde använda dom. Oh yeaaaaaaAAAh! Vänta bara snart kommer dom vara förstora! Jag längtar till träningen och längtar till att känna mig mer fit. Känner mig redan mer bekväm i min kropp, men jag kan mera och mera ska det bli. Mår ju så mycket bättre (okej, inte just Nu) av att ha en bättre kondition och känna att jag inte är fast i fel kropp liksom.

Cred Bild


Förra veckans träning då?

Mån: DanceStep (bästa tränaren)
Tis: BodyPump
Onsdag- Vila
Tors: Box (bästa tränaren)
Fre: Zumba
Lör & Sön- Jobb & sjuk'

Denna vecka? Ja om det går som jag vill nu då:
Mån- sjuk/vila
Tis: DanceAerobics &/eller BodyPump
Onsdag:Cykle & Core
Tors: Box
Fre: Vila
Lördag: CrossTraining (oh hell yeah I'm ready for you pain!)
Söndag: Shape / Vila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!