Sidor

torsdag 3 februari 2011

Shit vad jag vart dålig på att blogga!

Nä nu får jag ta mig i kragen!
Vad sägs om att jag kickstartar min nya uppdaterade blogg med lite bilder?


Dagens: 1Feb

Jeans skjorta,leggings & sarong- H&M (sponsrad?)

Dagens (skrev först degens) :2Feb

 Kjol- Whyred, linne- H&M och cardigan- Hope, skor- Nelly och glajjor- Pepe Jeans

Dagens : 3Feb

Topp- H&M Trend (ny!), halsband-H&M, Byxor- Bikbok

Igår var jag på Elin Kling event på H&M hamngatan, det var mycket folk och rätt så trångt och hade det inte varit för skitSL så kanske jag hade fått tag på väskan från kollektionen men det tog rätt snabbt slut tydligen :( Bussen kom 6min sent så jag missade tåget som skulle ha tagit oss fram 30min innan insläpp men istället fick vi nöja oss med 15min innan. *pip* Men vad är materiella saker egentligen? (fortfarande besviken) äsch, jag får hoppas att jag hittar någon liknande väska helt enkelt, men jag kom inte tomhänt! (såklart) Köpte en mintblå topp (den jag har ovan), en puderrosa klänning (kommer jag någonsin tröttna på puderrosa?) och ett brund (?!!? menar brunt) flätat bälte, ett apsnyggt nagellack och en ansiktskräm (mitt ansikte jublar, jag började seriöst flagna om nosen) men det får ni se mer utav senare för nu är jag trött och mina ögon ser i kors!

Planer för resten av veckan består av : Jobb (eget), ut med hundar, hjälpa till att passa Es systerson?, träna på söndag och sen ska jag hem till mor och passa småsyskon. Ni får hålla tummarna att jag kommer in på Zumban, jag står som reserv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!