Sidor

söndag 27 februari 2011

Lite dagens och sånt :)

Jo jag vet, när det är helg så brukar min blogg också ta helg an någon anledning...strange egentligen borde jag skriva mer då man "egentligen" ska ha mer tid. Jag är väl uppbokad mest på helgerna, men nu kommer jag vara ganska upptagen den här veckan som kommer då jag är gräsänka med två busiga vovvar hemma. Som tur så är lillan här och håller mig sällskap, jag ska jobba tre dagar så då får hon betalt för att passa mina lurvbollar! Som tur är så har jag lyckats muta henne att offra en lördag den 5:e så att jag kan gå på Hurts konserten som jag fick i julklapp! TJOHOOOO!!

Nä men nu måste jag göra mig i ordning, ska ut med Chewie sen ska jag åka in till stan för att hämta post och en massa räkningar. Då tar jag med mig Tattis, tycker det är bra att socialträna henne och vänja henne vid pendeln, tunnelbana och buss :) Sen blir det gosa med bebisarna ikväll, apropå ikväll.. ska ni se Oscars Galan?

Nä nu ska ni få se lite försenade "dagens".

Dagens 25 Feb
 Tröja & Halsband- H&M, Blus- Gina Tricot, byxor- Bikbok, glasögon- Pepe Jeans

Dagens 26 Feb
leggings- bikbok, skjorta- Gina Tricot, Cardigan- MQ

Nä nu måste jag rusa! Hörs snart igen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!