Sidor

fredag 18 februari 2011

Presenter

Idag fick jag presenter av chefen, det var inte bara jag så ni behöver inte bli chockade :) Alla tjejerna fick varsin kabinväska (nice!) och en necessär fylld med bra saker!

Clarins

 
Fin resenecessär..vad kan det vara i den?

 

Gissa vad glad jag blev när jag såg innehållet! Det blir perfekt nu när man ska bo på hotell en natt, vi har nämligen konferens den här helgen och då får vi sova över på Scandic hotell. Ska bli gott med hotellfrukost på söndagen! Men först ska vi skaka rumpa allihopa så jag hoppas jag pallar mig upp till frukosten!

Så nu har jag kitet och en kabinväska för en weekend av konferens, fest, middag och gott sällskap!


Nu åter till frågan....vad ska jag ha på mig på festen? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!