Sidor

torsdag 10 februari 2011

Trist!

Jaha nu är det snöstorm, sitter och tittar ut genom fönstret och konstaterar att det Inte kommer bli kul att ta sig hem sen. Jag har en såndär dag idag, där allt känns knas. Allt sitter fult på mig, jag har inget att ha på mig och till råga på allt så känner jag mig ful, japp rakt igenom ful! Men jag vet att det kommer gå över det jobbiga är bara att jag jobbar i butiken idag. Man vill inte känna så när man ska vara trevlig och sälja saker och till råga på allt så är man omringad av speglar överallt...blööö

Nä nu ska jag sluta tjura, måste röra på påkarna. Visst är det jobbigt att ha sådana här dagar?

4 kommentarer:

  1. Jag har också en sån dag idag. Blöö...

    SvaraRadera
  2. fy, nu ska vi rycka upp oss. Vad är detta? Internationella deppar dagen för mina vänner? hihi, vad säger du? Ska vi tatuera oss tillsammans? Du, jag och nasse?

    SvaraRadera
  3. ni är aldrig fula!!! söta som socker båda två <3

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!