Sidor

onsdag 16 februari 2011

Födelsedagsfirande!

 Idag firar vi sambons födelsedag, tyvärr så är jag halvt invalid idag (man borde spela in mig så att ni kan få skratta ihjäl er) så jag känner mig lite värdo. Men nu ska jag försöka ta mig till en kiosk i närheten för att köpa manjar, manjar är en slags kolasås som vi chilenare gillar :) Jag pallade mig upp och ut ur huset vid 12 (då låg födelsedagsbarnet fortfarande och sov!) och köpte lyxfrukost. Det blev havregrynsgröt ,äppeljucie, en halv mörk ciabatta med en massa goda frön och nötter i och mosad avocado med skinka på. Det sköljde vi ner med Creamy Bluberry té, från Friggs (det är rooiboste med blåbär och vanilj) supergott!

Det får bli dagens tips btw!
bild lånad av friggs- ekologisk thé som smakar super!

Ikväll bjuder jag på entrecôte med chilibea och lite potatis och sallad och så självklart en delvis (kom igen! Jag dör av träningsvärken, pallade verkligen inte baka hela tårtan....Okej, nu skäms jag) hemmagjord tårta med manjar!

Så nu ska jag masa mig iväg till kiosken som ligger aaaalldeles för långt bort men jag ska klara det, med båda vovvarna dessutom. Jag kommer att dö.

Innan jag dör:

Dagens!
 blus- Monki, leggings- Bikbok, halsband- Present

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!