Sidor

onsdag 16 februari 2011

Ont, redan?!

Hej på er! Förlåt för ett mycket tråkigt tidigare inlägg men jag var verkligen heeelt död!
Alltså jag körde ett passs som heter Shape på sats och jag tog i för kung och fosterland, jag har en sjuk träningsvärk redan...redan?! Hur kommer jag komma upp ur sängen i överimorrn? (upplever den värsta träningsvärken 2 dagar efter) Men jag fick blodad tand, nu kommer jag nog fortsätta att plåga mig på det passet, men med mindre vikter då jag verkligen gick till överdrift idag :) Mina ben är som gele, min överkropp är helt slut (det är seriöst jobbigt att skriva det här inlägget för mina armar vill bara ligga stilla) Har halkat tusen gånger idag och så gnyr jag så där mjäkigt när jag ska plocka upp efter mina hundar...men vad gör man inte för att se fin ut? :) (jo jag älskar att plåga mig själv...tror det är mest det)
Två av mina bebisar, Prutten och Skrutten uppe på sängen!
Nu är det dags för nattprommis med bebis nr.3 dvs Chewie (om ni bryr er så är bebis nr.1 Hampus, nr.2 Alfons nr3 Chewie och slutligen min lilla bebis nr 4 Tatooine :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!