Sidor

lördag 19 februari 2011

klockan är för mycket

Varför är jag så puckad för? Att först kolla på en film och slappa för att sedan när jag är astrött sätta igång och packa?! (kom ihåg detta nu!) Jag ska alltså bestämma kläder för morgondagen, festkläder OCH kläder för söndag på 1h? Hahahaha, vad.tänkte.jag.på??? Nu har jag påsar ner till tårna och är stressad över att jag bara får sova några timmar, sen ska man vara social till ett på natten imorrn... önska mig lycka till! :)

Dagens 
(morgondagens men jag visar er nu utan smink och hemskt hår)
man ser verkligen hur trött jag är
shorts & strumpisar- H&M, blus- Veromoda, älsklings cardigan- Gina T

Hjälp mig nu hörrni, vad ska jag ha på mig imorrn kväll? Det blir middag och utgång så ni får göra era röster hörda :)

Party outfit :1
klänning- H&M Trend 349:- (ny!)

Party outfit :2
gammal klänning - H&M Trend, blus -Monki

Party outfit nr:3
gammal shortsdress- Divided exclusive, blus - Monki

Jacka har jag inte ens valt....och jag får absolut inte glömma packa ner rulle! Och smycken kommer efter att jag valt outfit, har med mig min smyckesväska. Pallade inte testa det också :)

3 kommentarer:

  1. Vaddå för rulle?

    Lätt att du ska ha den första!! Den är galet snygg på dig :)

    SvaraRadera
  2. Klädvårdsrullen :) Herregud, är så tröööööött

    SvaraRadera
  3. Party outfit nr.1 :) As snyggt, måste du ha på dig! Ha det toppen ikväll gumman!! Kram

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!