Sidor

tisdag 8 februari 2011

Dagens 8 Feb 2011


 leggings- h&m, skjorta - Gina T , bälte -H&M (ny!), glasögon -Vasuma

Hej! Jag lever om ni var oroliga ;) Har så mkt att göra numera att jag knappt hinner med, men imorgon ska jag unna mig lite egotid. Jag ska nämligen träna på sats, det blir cykel (30min) och core (30min) direkt efter, jag kommer må så himla bra efteråt!

Hur går det annars med mitt Lchf? Jo det går väl okey, jag har haft problem med bröstkorgssmärtor, har känt som om någon ställer sig på mig och hjärtat dunkar i 2000  slag i sekunden. Som tur är så pågår det inte hela tiden men det är rätt jobbigt, det får mig att överväga att sluta med den trots att den verkar funka på mig. Jag ska ge den veckan ut, sen ska jag ta mitt beslut. :)

Nu ska ja få i mig lite mat, är dödstrött så det blir nog sovdags snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!