Sidor

onsdag 9 februari 2011

Tatuering

Jag har länge varit sugen på tatuering, speciellt en på insidan av handleden. Vill ha mitt smeknamn där, dvs Pepita! Jag var ganska nära på att göra det men så fega jag ur eftersom jag drömde flera nätter på raken att det blev felstavat (vilken mes man är!). Men nu när man kikar på Tattoologist bloggen så längtar man ännu mer efter den plus lite till, vill ha en på insidan av överarmen och sen på sidan av underarmen.... Farligt att kika där! :)

Samtliga bilder är lånade av Tattoologist

Är du sugen på en tatuering? Vad skulle du vilja ha för något då? Kika på bloggen om du behöver inspiration. Mycket fina bilder!

1 kommentar:

  1. Fen va läskigt! Jag har typ bott på den sidan i 1 vecka nu hehe. såååååå sugen!!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!