Sidor

tisdag 25 januari 2011

Tips!

Förlåt att jag varit frånvarande, har haft fullt upp här hemma. En massa saker som har behövts redas ut och rutiner som måste sättas (i och med en ny valp) men nu ska jag försöka se till att vara mer aktiv!

Jag är som många andra otroligt trött på min garderob Men tänker vänta med det mesta av shoppingen tills april och Juni. April för då ska min storsyster gifta sig och Juni för då ska jag ha uppnåt mitt mål och kommit igång med träning och rätt kost :) Ni får helt enkelt följa med på den resan också? :)

Tänkte tipsa om något som jag är hur nöjd med som helst!!!

Fick en smyckesväska av min kära mor som jag nu hittat på nelly.se

Så här hänger min på badrumsdörren, nu har jag koll på alla mina smycken och det ligger inte huller om buller och trasslar ihop sig med andra halsband :) Den får faktisk 5/5 möjliga i betyg, så köp!!

Här är Nellys:



liiiten liten fjuttbild :) Men klicka på den så kommer du till större bild :)d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!