Sidor

lördag 8 januari 2011

Sminkdagen?


Idag tröttna jag helt på att se som vanligt ut så...jag sminkade mig med ögonskugga! Folk som träffar mig på fest vet att jag oftast inte går ut med ögonskugga men har nu tröttnat på den vanliga Pepita och vill testa att sminka mig lite mer, fast bara till fest egentligen. Idag skulle jag och lillsyster på bio men då hennes kompisar hörde av sig och meddela att det skulle bli klassfest så tyckte jag att hon skulle passa på att umgås med sitt folk och inte bara vara med oss gamlingar :) Det blir bio imorgon istället! Då ska vi se Tron- The Legacy med kusinen och min fina lillsyster ska bli hur mysigt som helst!

Just nu sitter jag och min baby i samma rum så när jag skulle ta kort så satt han framför mig och mobbade mig, kunde knappt hålla mig för skratt på varje bild....

Dagens!
 skjorta, strumpbyxor- H&M, halsband- Gina T - allt är oldie but goldie!


två sekunder efter det så skrattade jag åt Es gliringar.
Jag vet att många klagar på kylan och snön men allvarligt, is och regn är inte något att hurra för speciellt inte nu när det är så grått ute. Det kan börja töa om 1,5månad istället :)

Några sista bilder nu innan ni tröttnat helt...
 Säg Hej till min lilla familj! (fattas två missar och en sambo i bilden..)

senaste tillskottet, huliganen Tatooine :)

Hoppas ni alla mår bra där ute!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!