Sidor

onsdag 26 januari 2011

Hej huvudvärk, kan du dra nu?

Ursch vilken huvudvärksdag jag haft idag! Man är tacksam över att vatten och alvedon gör sitt jobb för att lindra den, har varit orolig att jag skulle få migrän eftersom jag har lätt för det. Men ännu så har jag sluppit! *peppar peppar*

Lejonbols Taittinger Nocturne " Tatooine" aka Tattis

Om några minuter ska jag ut i kylan för att gå ut med lilla skrutten och prutten :) Vi var hos uppfödaren idag och skrev under alla papper så nu är det klart att vi har en liten skrutt som heter Tatooine hos oss, men hon kallas oftast för skitkorv, skithund och ibland för Tattis :D Hon är en riktigt bushund men idag fick jag se att hon kan bli trött!! Hon lekte som bara den med hennes syskon och ville vila hela vägen hem och är fortfarande rätt lugn. 

Eftersom jag har slarvat med blogginläggen så tänkte jag visa gamla oufits som jag haft under månaden på mig, har iaf orkat ta korten men inte lagt upp dom :S *skäms*  So here we go!

13 Jan Oufit
skjorta- Gina Tricot, kjol- Monki, Strumpbyxor- H&M, glasögon - Vasuma

14 Jan Oufit.
Tröja och halsband- Gina Tricot, Leggings- H&M, Glasögon - Vasuma

Dagens! 26 Jan
Tröja- Gina Tricot, Byxor- H&M Trend, Scarf/sarong- H&M, Glasögon- Oscar Magnuson

Nu ska jag ut med mina bebisar, ska även ha besök ikväll så det blir skoj!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!