Sidor

söndag 30 januari 2011

Lchf och utgång

Idag är en mycket mindre bra dag än igår....ehm jo för att när man är ute och svirar och bara går på lchf kosten så mår man iiiiinte så bra dagen efter (typ snälla ge mig kolhydrater jag vill döööö och några burkar cola skulle verkligen sitta fint) men nu så äntligen börjar det lugna ner sig men jag har fortfarande känningar och huvudvärk men jag hoppas att det är borta tills imorrn. Vägde mig idag btw, jag har gått ner 2,1kg sen i måndags- helt sjukt! Men verkligen uppskattat, det har jag fokuserat på idag när mina bakiscravings satt igång.


Dagens! 
(fast egentligen en gårdagens...)
Blus- H&M Divided, bälte- Gina Tricot, sammetsleggings- Bikbok

Fick ingen bild på gårdagens sviraroutfit (får bara ont i huvudet när jag tänker ordet "svirar" blöö jag tror det är en mycket dålig kombo att gå på lchf och att jag börjar bli gammal) men jag återanvände en mycket kär guldtopp med en puderrosa kjol och eftersom jag hade ont i vaden så blev det låga skor från Nelly till det. Jag kan iaf meddela att jag hade super kul och dansade häcken av mig, tack dockan för grymt sällskap och en superkul utekväll!

Nu ska jag gå och lägga mig igen, hoppas sömnen kommer snart!

1 kommentar:

  1. U rock!!! :) Tråkigt att vara så bakis dock, men det är det värt ibland ;) Puss på dig!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!