Sidor

fredag 21 januari 2011

Fast och möten

Har ju berättat att jag sökt lite olika jubb, har haft ett extra/tim tjänst i en butik som jag nu har fått fast tjänst på! Tjohoo!! Men det är halvtid som jag ville så att jag kan jobba med eget, vara med vovvarna och jobba ute i butik :) Jag jobbar med glasögon nämligen, är ju en glasögonorm så det passar mig utmärkt att få fortsätta nörderiet ;) Nu kommer säkert bloggen handla mycket om glasögon och även solisar som (tro det eller ej) kommer att behövas inköpas snart :) Har ni frågor om glasögon, solglasögon eller bara nyfiken på glasögontrender så hojta till (har jobbat aaaaalldeles för länge i den här branschen så jag kan nog svara på det mesta, dessutom är jag ju en fashion addict så jag är trendmedveten.)

Över till annat, så var det morgonmöte idag på mitt jobb då mina kollegor pratade om nya arbetskläder (hihi, mina kollegor, mitt jobb...tjoohoo!!) Så kände jag för att skissa fram en liten board med förslag på vad man kan ha på sig, jag tycker att det ska vara trendigt men ändå propert men med variation för jag känner tjejerna. Dom (och jag) tröttnar efter ett par månader och så är det inte så fräscht att ha samma tröja på sig 5 dagar i veckan i några månader (klart man tvättar kläderna men ändå!)

Arbetskläder- Förslag!
casual clothing


Vad tror/ tycker ni? Bra kombo? Skulle ni tycka att vi klädde oss fint och modemedvetet utan att vara för tråkiga? Tacksam för feedback!!

Update!- klänningarna är till sommaren!

Nu Måste jag sova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!