Sidor

fredag 7 januari 2011

Helg!

Nu är det helg! Inte för att det gör mig något, har ju varit helg redan den här veckan så det känns konstigt att det är helg igen :) Vi har varit hos E's föräldrar och ätit god mat och snackat en massa, bl a så kom jag och Bea överens om att vi ska gå och se Megamind!

En dagens!
Topp- Gina T, Leggings- MQ, nagellack- H&M Envy Me, Glasögon- Prada
Jag gör en Nasseliten...

Strax efter bilden skulle det bli mat, så här glad blev jag över det!!

 och så ska man larva sig lite också!

I helgen vill jag försöka ta mig in till stan för att träffa storsyster som är uppe och hälsar på, tänkte ta med mig huliganen på den resan också. Passar på att åka mycket kommunalt nu när hon är en valp och nu när syster är här för att umgås så passar det perfekt! Dessutom har storsyster två julklappar här hemma som väntar på att bli testade.

På söndag så ska Lillan bjuda mig på bio! Det uppskattas mycket ska ni veta, att hon är så givmild mot sin storsyster! Vi tänkte se på Tron, har ni sett den? Ska bjuda tillbaka med popcorn och godsaker till filmen hade jag tänkt :)

Vad har ni för planer för helgen då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!