Sidor

måndag 3 januari 2011

Volym 1 av 2011

Måste säga att jag är grymt bortskämd med så mycket kärlek som jag får av mina vänner och familj och tackar så mycket för den finaste present en person kan få- er kärlek!

Jag älskar er! <3

Utan er hade mitt nya år varit grått och trist, men nu ser jag fram emot ett nytt år med er i den. Min jul var underbar, fick vara med min stökiga familj och min lilla eurasier Tatooine (Tattis kallas hon, el mja hon kallas även för Monstret, Huliganen, Tattinatti osv osv) äta god mat, skratta en massa och njuta av att ha en sådan underbar familj *blir helt känslosam* Min storsyster var uppe med sin fästman, och nu när jag tänker på det så blir jag alldeles för känslosam men jag önskar att hon bodde kvar i sthlm. Dagen efter kom resten av min familj (utom missarna, dom är inte så förtjusta i att åka bil) dvs min baby och vår håriga bebis Chewie. Vi åkte hem sent på juldagen och var proppmätta och nöjda över en härlig jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!