Sidor

fredag 7 januari 2011

Jobbansökan

Idag har jag sökt jobb, har fortfarande min konsultverksamhet på gång men ja, ni som känner mig vet hur rastlös jag kan bli. Vill ut och möta en massa människor och inte bara designa på photoshop eller skriva framför datorn hela tiden. Jag vill ha lite mer fart och fläkt, kanske mer Glitter och Glamour? Fast jag blir urnöjd med bara lite Glitter ;) Så håll tummarna där ute för mig!


Just nu så leker lilla huliganen på sängen och ska snart få somna, hon får sina små stissiga stunder strax innan läggdags men mina ögon går i kors så då ska det banne mig bli tyst i sovrummet! hehehe

Julklapp!

Fick presentkort på Lindex av storasyster. Blir peeeerfekt! Har önskat mig lite nya undisar i julklapp så det ska jag gå och leta efter nu när jag blivit friskare :)


Nu säger jag God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!