Sidor

söndag 7 mars 2010

Vårshopping!

Nu när jag varit så duktigt och tränat på Sats minst 2ggr i veckan så har jag tjuvstartat lite av vårshoppingen. Jag har en last och det är ju slöseri! Men jag känner mig fin i det jag slösar på så det är ju lite tröst! :)

Har köpt mig en fin jacka från Vila (som jag inte hittar i någon Vila butik så jag beställde den) och tur det! Fick 100:- rabatt eftersom Nelly.com finns på FB numera :)


Nuuk Parka Coat SEK 699, Vila - NELLY.COM

det är denna fina sak! Ni får se den på om ca 3 dagar.

Sen köpte jag ett gäng med strumpbyxor, nu när våren är på gång så måste även benen värma sig innan solen gör entré med 25+ :)

Lindex Shop Online - Strumpbyxa
Bild från Lindex Shop Online- 79,50 ynka kronor!

Sen köpte jag typ 4 par strumpbyxor för 149:- (tack h&m för bra rabatter!) Dem är varmare än dessa ovan men skönt det för dagar som idag!

Och så slutligen....TADAAA
Jade Blouse- 350:- Monki ( i love it! så fin!)
bild lånad från Monki

Dagens Tips! H&M Vita Sneakers 199:- (shop online)
Fina sneakers för mycket bra pris! (passar nu till alla nude färger)
Bild lånad från H&M Shop Online
Nu kostar dem BARA 100:-!
(Det är rea på dem i butikerna nämligen..så skynda och fynda!)

Idag hade jag mitt blåa nagellack på mig från Essie, tänkte inte ha på mig något blått för jag tycker inte det ska matcha för mycket, men ändå så slutar det med att jag hade min BLÅA jeansskjorta och svarta tights. Är helt galen i blått just nu, måste med andra ord måla över dessa blåa naglar innan alla tror att jag är "blue" haha! (skittråkigt jag vet)


Så vad tycker ni? Var jackan fin?

1 kommentar:

  1. Jackan var super fin :) Gillar luvan skarpt! önskar jag kunde ha vilken vårjacka som helst...men icke sa nicke, bullarna i ugnen tar för mkt plats :P

    Miss u!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!