Sidor

tisdag 23 mars 2010

Laktosfrimjölk...finns det varianter??

hahaahha, igår kom min baby hem med massa varor från Ica och när vi packar upp så ser jag att han köpt en Laktosfri mjölk (jag klarar inte av lakos så bra, att äta anti-laktos tabletter går bara bra när man äter glass!)

Men så ser jag att han köpt lättmjölk! Jag dricker aldrig lättmjölk, smakar som om man spätt ut mjölken med vatten! Så jag vänder mig mot honom och frågar varför han valt den blå:a mjölken och om han köpte en mellanmjölk till mig. Han lyfter på ögonbrynen och gör en sån där undrande blick. "jag bara tog en sån där lakosfri mjölk...." Då skrattar jag inombords och tycker att min baby är så fin, att han tror att det bara finns EN laktosfri mjölk är ju bara för gulligt!
Fast dem ser väldigt lika ut! Själv föredrar jag personligen skånemejeriets laktosfria mellanmjölk. Kan dricka upp hela på en gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!