Sidor

måndag 8 mars 2010

Jag är Nasty!

Har tränat Sats Afro nyss, hur kul som helst när man kan stegen till 70%. Då kastar man sig fram och tillbaka, upp och ner klappar och tjoar och resultatet? Jo en svettig Pepita!(talar ofta om mig själv i 3:e person..hm..vad säger det om mig??)
Blev upphämtat av kära plast pappa för att min lillasyster ska på audition imorgon, hon ska sjunga och ville låna kläder av mig. Hon fick även en present av mig som en "lycka till, du är bäst"- gåva, en jeansskjorta från Gina T och örhängen. Och nu sitter jag fortfarande här och har inte hunnit duscha efter ett mycket svettigt pass....jag är med andra ord NASTY! Så nu ska jag roa er med en Nastydans och unna mig en inpackning :)

Puss, talk 2 u later!


(så här dansar man afro...hahaha)

1 kommentar:

  1. hahaha, hann du få med peacetecknet i koreografin också? Very impressive ;)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!