Sidor

torsdag 11 mars 2010

Smakråd!

Okey, nu har jag fått hem jackan (skitsnabbt! I LIKE!)

Så nu får ni säga vad ni tycker, jag gillar nog den men än lite skeptisk mot storleken. Den är rätt så stor nämligen men när man drar ihop dragskon så blir det snyggt. Ganska skönt att man kan ha en mycket varm och tjocktröja under men...ska en sån jacka vara så?

Så tyck till nu!

Nya vårjackan från Vila?




Annars då? Idag var jag på ett möte, ett ganska viktigt möte för mig och det kändes bra. Jag gav det jag kunde och jag talade sanning (inge skitsnacksälj mumbojambo) och jag hoppas dom förstod det. Får väl veta nästa vecka hur det blir, annars då? Ska börja nästa vecka med nya projekt- baby vill att vi jobbar mer. Jag håller delvis med, vill ju kunna resa mer och unna sig sparesor och sånt men..jag gillar livet just nu. Jobba som en tok känns inte lika aktuellt, men fram till sommaren kanske iaf...

Nu behöver jag smakråd igen!

Vad tycker ni om denna kavaj?

Armé kavaj från Gina Tricot

usch...jag måste börja sminka mig! Märker att man ser helt GUL ut annars...buhuu


Vad gör jag med munnen?! Well, jag bjuder på det ;)


Och en dagens också...


Så vad tycker ni? Ska jag byta och hitta annat eller är det en hit?

1 kommentar:

Tack för kommentaren!