Sidor

tisdag 9 mars 2010

Essie Mint Candy Apple och shopping!

Idag har jag massor av bilder att visa er! Äntligen!! :)

Essie Mint Candy AppleEssie Mint Candy Apple har jag använt idag! Eftersom jag är lat så orkade jag inte ta bort det blåa som låg under utan lackade bara ovanför det blåa, tog längre tid att torka men äsch det gick!
Så här blev det:

Ni får bortse från a) mina korvfingrar haha b) min "fina" lackning hehe

Sen så vill jag visa mitt nyinhandlade nagellack från H&M som är så fin på!

Latte 2 Go- Nagellack från H&M

inte så rosa som på bilden, lite mer beige kan man säga. Helt klart värt sina kronor! Tror jag blivit lackoman? Avskyr när nagellacket är nött, ser så ofräscht ut!

Igår så hittade jag min bag som kommer användas flitigt! Lånar alltid min babys väska när jag ska sova någonstans eller ska ta med mig en massa prylar (duuh), så det var dags att säga "hej" till en egen.
H&M Bag 349:-




Det är i canvastyg och med fake läderdetaljer,den har två korta handtag och en axelrem.

H&M Sneakers- Vita

som ni kanske kan se så är dem mer creme vita är vitvita :)


Tycker dem är lite mer dressade än vanliga vita sneakers, vill att det ska vara torrt ute nu! Och så kostar dem bara 100 kronor! That's nooothing!! :D Och innan ni får för er att jag har storlek 45 på skorna så är det faktiskt vinkeln, det fanns en massa kvar i min storlek (37) och i 38, 39 och 40 :) Dem är dessutom hur sköna som helst! Iaf när jag gick med dem hemma...slår vad om att jag får skavsår det första jag får när jag gått med dem i 5min ;)

Dagens!


strumpbyxor- lindex, tunika- h&m, väst- Gina T, Halsband- Day, Pilotglasögon- Prada


phuuuuu, nu ska jag lata mig lite innan min baby kommer hem :)

Imorrn blir det träning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!