Sidor

måndag 29 mars 2010

26 Mars

Har latat mig och inte skrivit här på ett tag men det brukar bli så på helgerna. Har som mest att göra då! :)

Fredags outfit





Jag var så osäker på vad som var snyggast till, vad tycker ni? Jag hade den mörka jacka över

I fredags var jag hemma hos kusinen och tjattrade på med några tjejkompisar, det var hur trevligt som helst! I lördag var jag hemma hos E's kompis och åt tacos och fick i mig en några glas vin :) Efter övertalning så skjutsar E mig till klubben, men jag glömde id-kortet hemma, busskortet och bankkortet. Så jag fick skjuts dit och pengar av min baby men vakten ville inte släppa in mig - han tyckte jag såg för ung ut (!?) men jag tog det som en komplimang :D Som tur var så väntade E på mig så jag fick skjuts hem också!

I Söndags var vi och hälsa på min mor och så kom hon och E igång och diskuterade en massa, jag vart orolig men det slutade med att dem båda kom överens om att vara oense. PHU! ;)

Nu ska jag ut med min vovve!

3 kommentarer:

  1. Känns som om jag inte träffat dig på evigheter. Konstigt.
    Saknar du mig som jag saknar dig?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. hahahahaha, BÄSTA "dagens outfit"-bild högst upp. Gillar hur Chewiw och Affe står bakom och typ "väntar på sin tur" hehe eller att du hellre ska leka med dem :) sååå söta!

    SvaraRadera
  3. Lellan: Klar jag saknar dig! Vi måste ju ses snart, hur länge sen var det egentligen??

    Nina: Man får aldrig vara ifred, finns andra bilder då man ser Erik dyka upp, en hand, en fot eller så hoppar hela han fram :) Jag är älskad! :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!