Sidor

fredag 12 mars 2010

Festliga outfit!

Hade tänkt gå ut, men sen kom käraste hem med Indiskt och då väldigt sent med maten (trodde jag skulle få äta vid 20..men icke) så jag segna ut helt.

Grisar flyger inte ännu och inte fiskar som dansar på stranden heller...


Så nu ska jag kolla på New Moon (japp, nu har vi den hemma Lillan. Kom över snart så kan vi dregla tillsammans!) och äta choklad och beklaga mig över att mitt mysliv tar över mitt uteliv. Men imorgon ska jag på bio och förhoppningsvis så får det plats med fest också!

Så här skulle jag ha sett ut ute (skorna var ett mysterium dock...kanske mina bruna...el converse)

Dagens festliga jag

kjol- vila, linne, strumpbyxor och kavaj- h&m

Dock var jag inte helt klar med smyckena, är sjukt sugen på nya smycken! Tips?
Btw, då är Essie Apple mint nagellacket super tåligt!

Jag var kluven om jag skulle ha en fläta el utsläppt och eftersom jag vill försöka ta mig ut imorrn behöver jag råd. Ska jag ha utsläppt el i fläta? Är rädd att jag inte kommer kunna röra mig imorrn, ska träna på sats och det passet är Stenhårt! kul, men STENHÅRT!

Så i fläta...

pssst, tycker mitt ansikte ser GIGANTISK UT i flätan....

eller utsläppt?


Med risk att vara en levande svettpöl efteråt, bortse från min miiiin försöker se snygg på ett avslappnat sätt - det funka inte! haha

Hörs imorrn igen! (om jag lever, kanske dör i passet imorrn)

1 kommentar:

  1. allt är som det ska i världen alltså!
    fiskarna i havet, fåglarna på taken, människor i husen... ;)

    ge det ett försök imorgon. Med fläta, om jag får bestämma. Ditt ansikte är för fint för att döljas :*

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!