Sidor

onsdag 24 mars 2010

Hittade kläder!

Innan vi stack till Whyred Utförsäljningen så hittade jag kläder! hehe, det var lite jobbigt att ha en sådan dag just idag då man inte känner att något går att använda för att man antingen
a) känner sig ful ut i den b) har använt den för mycket c) man bara inte känner för det plagget

Men tillslut så hittade jag det jag kunde känna mig a) fin i b) har inte använt det mkt alls..på sistone c)kände verkligen att jag kunde bära upp det! :)

Så here it goes!

Dagens!



Tight- H&M, Kavaj & linne- Gina Tricot (ganska ny)

Till detta hade jag min nya parkas från Vila och mina nya sneakers från H&M. Var helt underbart att få sitta i bilen med sin älskling och känna hur solen värmde bilen. Det vara på med solbrillorna och på med smilet :)

Hjälpte min baby med en massa kläder från utförsäljningen, vi hittade ett par jeans, två par chinos och en t-shirt, två skjortor och två par short som satt superfint! Ska se om jag kan övertyga honom att fotograferas, det roliga var att han hade ju blåmärken över hela benen. Såg ut som gigantiska myggbett, han tränar nämligen MMA...kallas kanske för BJJ men då kommer han hem med blåmärken överallt! Fast under sommaren är det förhoppningsvis paus så att han inte ser mörbultad ut i sina shorts :)

Åh...sommaren! Nu längtar jag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!