Sidor

måndag 15 mars 2010

Afro och taco!

Idag hade jag tänkt att skippa träningen, men när man väl kommit igång med träningen så behöver man det lika mycket som att äta. Man ska definitivt inte träna ihjäl sig men 3 ggr i veckan är ganska bra, jag blir mycket piggare, gladare och dessutom skadar det inte att man blir fastare ;)

Afro- Sats

Så idag blir det träning idag (det stod mellan städning eller träning, enkelt!) På schemat står det Afro, så det är bara att hoppa in i mina träningsbyxor och i afro-humöret för nu ska det slängas fram och tillbaka till härliga rytmer. ( Jag är helt otroligt kass på Afro men jag har åtminstone kul!)

Var hos min käftis idag, hon är så otroligt duktig! Tack vare henne så har jag blivit av med ganska mycket av min tandläkarskräck, hoppas hon aldrig flyttar tillbaka till Portugal! Men då jag skulle hem så svängde jag sååååklaaaart förbi H&M och fick med mig lite saker, jag skulle bara lämna tillbaka ett par leggings jag inte behövde men så förälskade jag mig i tre saker. Ni får se dem lite senare. Men det jag skulle komma till var att jag tog en Dagens i provrummet!

Dagens:

gammal klänning- lindex, (gamla kängor) strumpbyxor- h&m, kavaj- Gina Tricot (ny!)

Nä nu måste jag göra mig i ordning för träningen, sen blir det Tacos! (bra att träna så att man får äta med gott samvete hehehe) Ska ha myskväll hos babys syrra :)

PS! Letade efter cape:en som finns på alla annonser, kan ni hålla utkik åt mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!