Sidor

söndag 14 mars 2010

Solig dag fylld med skratt och griniga Pepita


Så här var det i närbild på frisyren och örhängena från igår.

Idag vaknade jag flera gånger av att vara överhettad, när jag väl pallrat mig upp så gick jag ut med vovven och passade på att hälsa på konsum som säljer kall burk coca-cola. Köpte med mig två burkar - bästa medlet mot baksmälla! Efter frukosten så övertygade mitt monster (ibland) till pojkvän att bakis Pepita skulle hem till min nyinflyttade vän. Han påstod att det var 30 minuters promenad dit, det vart snarare 1,30 h promenad! Min promenad gick i etapper, först var det trevligt, sen svettigt, sen vart jag grinig och började stampa med en fot och gnällde som en kärring. Mot slutet av den så var jag uttorkad och såg coca-cola burkar som svävade framför mig och hotade med att hoppa in i bussen så att han skulle få gå själv med Chewie..men han övertygade mig att fortsätta kämpa (han var säkert nära på att slänga mig Framför en buss så bitchig som jag var). När vi väl kom fram så var jag utmattad och min kära vän skrattade gott åt oss med en kall flaska med COLA! Jag älskar henne! Hon vet vad jag behöver...hehe

Vi tillbringade hela kvällen hos henne, bästisarna satt och skratta hela kvällen åt olika visioner av harar (internt och mycket sjuk humor) medan våra killar satt i soffan och spelade ps3, surfade på nätet eller prata på telefon - ja dem umgås på det viset. :)

Tack för en underbar söndag! Fler sådana dagar tack!

2 kommentarer:

  1. jaa, visst var det en mysig söndagskväll? :) jag tar gärna oxå fler såna :) hörs å ses sötis! puss

    SvaraRadera
  2. Det var super mysigt!! Tack för att ni kom förbi, meeeeer av sånt oh yes :) Puss

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!