Sidor

tisdag 2 april 2013

Nya Ray-ban

Har skaffat mig ett par nya Ray-bans! Är så nöjd med dom! Dessutom är dom lite billigare än deras "vanliga" solglasögon eftersom det är plastglas i bågen och inte mineral som många av deras modeller har. Väntar på ett par till Pilot med spegelglas i orange!

Hur har er påsk varit? Min har varit fylld med skratt, mat, stress och släkt. Lite sömn och mycket bakande/ tillagning av mat. I fredags var det träning, gick på Afro och det var så himla kul! I lördags bakade jag inför Påskmiddagen, det blev en sockerkaka ( så underskattad!), dumle kakor och pinocciokaka. I söndags fixade jag tårta eftersom min systerson fyllde ett år, sen vart det över godsaker från påskmiddagen som vi bjöd på. På eftermiddagen somnade jag i mammas soffa, tror inte jag uppskattat sömn så mycket som jag gjorde den halvtimmen. :) Idag jobbade jag, men det var så härligt att få gå hem med solisarna på!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!