Sidor

tisdag 23 april 2013

Dag 2.

Igår så var jag faktisk rätt nöjd med menyn och kände mig inte mer hungrig än jag vanligtvis brukar känna efter ett hårt pass. Så första dagen= easy, däremot så upplever jag andra dagen som världens utmaning! Ska dricka mycket vatten, häva i mig grönt te (detox:a mig från socker) och försöka tänka på att det bara återstår 12 dagar kvar! Haha, det var grapefrukt till frukost, kaffe och citronvatten. Nu till lunch fick jag i mig mer nödvändigheter, skakade nästan av hunger! Mycket kött och grönsaker, nästan inget fett och en massa vatten. Ikväll ska jag köra Box efter jobbet, hoppas jag överlever ;)


1 kommentar:

  1. Oj, why so little food?! Frukost är ju viktigt jue!! :/

    Hoppas det går bra för dig vännen <3

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!