Sidor

torsdag 25 april 2013

Dag 4 & första lektionen

Idag är dieten mycket enklare än tidigare dagar, jag åt min grapefrukt till frukost och moffade i mig fisk till lunch. Hade bara lättpanerade fiskfileer, men jag skrapade bort planeringen och la på sallad. Känner att jag borde ha tagit mer fisk men jag hann inte :/ Idag ska jag få äta yoghurt med fruktsallad till middag! Hm...intressant! Jag ser det här som ett experiment, var inte oroliga. Det här är bara för två veckor! Sen ska jag redogöra viktminskning och hur menyerna såg ut. Jag hade mentalt ställt in mig på att jag skulle misslyckas med dagens första övningskörning. Döm min förvåning när jag sätter det! Jag körde å andra sidan 10-20 km/h, ständigt på 1:an. Så jag var inte född för att bli förare kanske men ändå! Nu har jag fått blodad tand, ge mig mer! Kanske blir lite körning i helgen, jag vill inte tappa det här jag lärde mig :) Nästa gång ska vi krypköra och växla, aaaahhh!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!