Sidor

torsdag 25 april 2013

Dag 3- firar!

Efter passet igår fick jag i mig mat, drack lite Fitnessguru Isolat (laktosfri) och sen åt jag den mängd mat som var satt i schemat. Vart mätt och belåten på det, fast när vi åkte hem så trodde jag att jag skulle tuppa av. Var så hungrig! Inte lite jobbigt och känna så, imorgon kommer en till sån där dag. Blä!

Nytt jobb - Lyckan!

Idag har det helt ärligt varit svårt att hålla sig till schemat. Jag har fått en nytt jobb som jag skrev på idag och så var jag kvar till lunchtid och då frågade mina blivande kollegor mig om vi inte skulle käka ihop. Såklart jag ville det! Så istället för en omelett på två ägg med tillhörande sallad blev det lammgryta utan ris. Mumma! Till middag så åt vi plockmat; oliver, salami, parmaskinka, guyre (el hur det stavas), mozzarella, tomat och lite brie med ett glas champagne! Det var dags att fira mitt drömjobb med kärleken som har stöttat mig. Det som var på schemat var 200g fisk med sallad, men jag lät iaf bli kollisarna, även när sambon tog fram Haagändas glassburken så lät jag bli. Jag tänkte fira det nya jobbet med familjen också men det blir efter dessa två veckor, tror det är bäst så ;) Men jag kanske ångrar mig hehehe
Idag gick jag på DanceStep och Absolution, ännu en grej jag märker av. Orken tar snabbare slut, mjölksyran kommer på nolltid. Men jag kämpar på! Ps! Det här skrev jag igår Onsdag men somnade innan jag tryckte på publicera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!