Sidor

onsdag 3 april 2013

Lindex i min Dagens

Hej! Ligger ute i vår balkong, med en filt över och njuter av att våren äntligen är här! Har sovit alldeles för lite inatt så jag somnade till här ute, känner att mina kinder är en aningens varma. Kan man bränna sig så här års? Nää?! Tatooine har kliat sig frenetiskt hela natten och det kan jag meddela låter en del. Sen så gillar lilla tösen vara nära mig när hon är hängig så 2,5h sömn senare var jag på väg till ett viktigt möte. Tack O lov så slog reserverna på så det vart ett givande möte med ett positivt avslut. Nu får vi se var det leder men jag är nöjd med min prestation och hur bra kontakt vi fick. Idag skulle man kunna tro att jag jobbade på Lindex för jag bar jeans och topp från Lindex, till det min fina gröna väska (lindex) och min militärgröna jacka från Bikbok.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!