Sidor

måndag 22 april 2013

Kickstartar

Idag är första dagen på kickstartsdieten, jag tror att morgondagen kommer bli jobbigare för jag känner mig rätt mätt på frukosten :) Nu gäller det att dricka mycket vatten och vänta till lunch, efter två veckor kommer jag förhoppningsvis inte längta efter att få i mig godis varje dag! Jag skriver om den igen ikväll så får ni följa med mig på känslostormarna (eller jämna blodsockret?), så bered er på mycket inlägg framöver! Denna vecka blir det ingen PT träning, mitt och Lillans schema krockar men nästa vecka då ska musklerna få pinas! Yeah! Hehe Jag kör mycket kondition denna vecka helt enkelt! Mån: streetdance
Tis: box
Ons: Zumba
Tors:vila
Fre: Zumba & danceAerobics
Lör: Shape & streetdance
Sön: Vila?

På onsdag ska jag skriva under!!! Happy happy!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!