Sidor

tisdag 16 april 2013

Regn ute men inte hos mig..

Jag känner hur det spritter i kroppen, det är lycka och förväntan! Som om man väntar på att få stafettpinnen och vet att man ska få springa och njuta av spänningen. Jag ska snart berätta vad det som har pågått, först ska jag vara säker! Just nu är jag på väg till jobbet, sjukdomar och vab som härjar så man får hjälpas åt helt enkelt! Ikväll efter jobbet så har jag en dejt med Världens Bästa PT! Jag och Lillan ska mäta oss och köra överkropp, ben kör vi så ofta på passen ändå. Nu ska mage, rygg och armar få lida också!

En liten sneak peak...

1 kommentar:

  1. PT-pass, fan va kul! :) Hur gick det? Ska ni gå på fler?

    Å BTW GRATTIIIIIIIS igen, du är så J Ä V L A bra min fina vän :)

    Säger som Olivers kompis sa till mig igår "Oliver är inte söt. Han är min bästis" haha :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!