Sidor

onsdag 10 april 2013

Något gammalt

Tittade runt bland bilderna i min mobil, så hittade jag dessa. En gammal "Dagens", så jag delar med mig :) Igår körde jag Box på en kampsportsklubb, jag känner att jag lever idag kan jag meddela! Hahaha! I måndags körde jag Streetdance med världens bästa instruktör! Hon fick mig att köra Helt slut på mig, underbart! :) Denna vecka har hittills varit rätt stökig och oroande, men det gör bara att man tar fram sina reserver och positiva inställning! En på semester, en vab:ar och en har vinterkräksjukan. Kvar står jag (som jobbar kvällar) och en som är på 75% och butikschefen! Igår hade vi morgonmöte på tre personer, haha! Sen så stannade jag till strax efter 11, kom tillbaka för att hjälpa till extra. Idag blir det att köra fullt ös igen, men först ett viktigt möte! Jag ska försöka att inte grimasera min träningsvärk :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!