Sidor

torsdag 28 mars 2013

Otålig!

Jag är en sån som drar plåstret snabbt som attans, snabbt och smärtan är över på 2sek. Beundrar dom som klarar av att dra långsamt och kontrollerat. Nu vill jag bara att någon "drar av plåstret", så spännande! Oavsett så kommer det att vara spännande men det vore kul att veta åt vilken riktning :) Gåtor, ja men det är så mkt jag kan säga ännu iaf ;)

Idag vaknade jag 05.30, kunde inte somna om förrän vid 06.00, sen sov jag till 07.00. Har egentligen sovmorgon idag men jag gav upp och gick upp. Åt en ordentlig frukost, dammsög ( den här årstiden och hundar!!) gick på långpromenad med vovvar och packade träningsväskan. Tror jag vill till gymmet efter jobbet. Får se hur orken är :)

Dagens detaljer ;)

2 kommentarer:

  1. Älskar färgen på väskan! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Köpte den på Lindex, finns i en jättefin vit färg också. Var lite kluven men eftersom jag är så färgkåt så blev det den gröna ;)

      Radera

Tack för kommentaren!