Sidor

torsdag 14 mars 2013

Rosa!

Idag hade jag mitt rosa läppstift, åh vilka kap jag gjort! :) Löjligt kanske att man är så glad över smink men alla små saker som gör en extra glad är ju välkommet! :) Idag testade jag ett nytt pass- Afro! Det var svinjobbigt men inte så svåra steg så vågar man släppa allt så kan jag lova träningsvärk med ett stort T! Har redan träningsvärk i ländryggen! Har gått på Afro förut men denna var mer trummor, har bara kört sydafrikanskt tidigare. Ganska så annorlunda än det jag gjorde idag, men det var kul och testa! Imorgon har jag förberedande gruppinstruktörutbildning, sen är det tuta och kör på instruktörutbildningen lör-sön och så nästa helg. Jag är faktisk lite besviken på mig, trodde jag skulle ha kommit längre på min utveckling hälsomässigt innan jag började denna del. Nu kan jag inte göra något ogjort så det är bara att köra med denna kropp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!