Sidor

tisdag 12 mars 2013

SAFE fortsättning

På fredag ska jag gå fortsättningskursen på instruktörutbildningen. Det är förberedande på Fre 08.30-17.00, lör-söndag är det DansAerobics/step instruktörutbildning och den 22-23 är det mer DansAerobics/step instruktörutbildning. Den 24:e är det licens/ prov! Jag liksom ser fram emot utbildningen samtidigt som är rädd att misslyckas! Schizofren? Jag? Kanske ;) Jag är iaf snurrig i bollen till och från, trodde jag började jobbet kl10 idag och jobba till 16.00 men det var ju heeelt fel! Jag börjar 12-19 egentligen men ja, jag fick börja kl 10 ändå :)
Får rusa till träningen efter jobbet bara, ska se om lillsyrran pallar ta sig hit med mina träningskläder :)

I söndags så spontanshoppade jag en efterlängtad militärgrön jacka på Bikbok, det var 30% rabatt på alla gröna kläder . Just den jackan hade jag inte spanat in men eftersom klockan var fem i sex ( dom stänger sex) så tog jag den... Så vad tycks?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!