Sidor

onsdag 13 mars 2013

Nytt smink del 2

Jag har idag invigt mitt nya ljuslila nagellack, kan det inte bli vår nu?! Aaaahhh! Denna vecka har jag varit helt snurrig! Trodde vi skulle hämta våra håriga bebisar idag, det visade sig att det var imorgon! Igår åkte jag till jobbet tidigt, det visade sig att jag började sent. Som tur var så fick jag börja sent idag, så jag gick upp kvart i åtta. Började storstäda och fixade frukost så att vi kunde åka tidigt imorse för att hämta vovvarna meeeen det behövdes ju tydligen inte :/

Well, nu har man latat sig på förmiddagen så det var väl soft. Slumrade till på soffan när jag läste en bok :) och nu ska jag och sambo gå och äta lunch!

Sminket är mitt nya nude läppstift från H&M och nagellack från H&M



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!