Sidor

måndag 25 mars 2013

Vänner

Jag vet inte riktigt hur detta funkar för andra men jag funkar så iaf, att jag bara kan sitta och titta ut med en tom blick för att jag försvunnit i mina minnen. Minnen av skratt och tårar, av besvikelse och av hopp. Jag både ler och får tårar i ögonen när jag inser hur lycklig lottad jag är av att ha så fina vänner. Jag tror dom är min stora kärlek, underbara människor med olika bakgrund men som får mig att våga, gråta, växa och skratta. Jag är så tacksam för er, mitt hjärta bara svämmar över av kärlek till er just nu! 

I Maj, då ska vi åka på en weekend tillsammans och jag vet att jag kommer spara och minnas vår helg tillsammans i London för alltid. I mitt minnes-fotoalbum som jag tar fram till och från, då kommer jag att ännu en gång le och fälla en tår av kärlek till er.

2 kommentarer:

  1. <3 !!! just nu trillade jag in på din blogg jag som är så dålig på att titta in, och vad får man läsa- den finaste kärleksförklaringen ever. right back at ya! ser så fram emot denna weekend!!!!

    puss, love ya!

    SvaraRadera
  2. Älskar dig min fina vän <3 Ser sååå fram emot denna weekend i London! :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!