Sidor

fredag 13 maj 2011

Mina nya örhängen

Vet ni? Nu när jag tittar på bilden så tänker jag så morbida tankar (eller realistiska skulle jag egentligen vilja påstå) om hur folk plockar stackars levande fåglars fjädrar (ångest) hoppas verkligen så INTE är fallet när det kommer till dessa. För då kan jag leva utan fjäderörhängen!

Örhängen- fjädrar H&M

Idag fick jag spontanbesök/finbesök från kusinen, vi åt middag ihop och skrattade så att jag nästan låg dubbelvikt på golvet när vi handlade maten. Sen har vi bestämt att vi ska gå och se Thor igen, a) för att han är så himla snygg!!! (!!!!) och b) för att filmen var spännande, actionfylld! Tog ut lurvbollarna på hundgårdsbesök idag, så dom har fått springa av sig (tog med mig vatten också) och efter att dom vilat i 5min i skuggan så var det dags att traska hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!