Sidor

måndag 9 maj 2011

En oldie

Alltså jag hinner inte med mig själv och bloggen har blivit lidande (tack alla ni som kommer in och kollar om jag skrivit något) men nu ska det bli ändring! Jag har en massa bilder att visa er men det kommer i sinom tid ;)

Jag kan iaf börja där jag slutade, jag var inne i stan i sista minuten och försökte hitta en klänning till min syster bröllop. Den dagen lyckades jag ta ett "Dagens" som ni ska få se nu, är helt nykär i min gamla kavaj. Den kommer nog användas flitigt denna sommar, shoppade även en tunika som funkar som en klänning på mig (har den på mig nu).

20 April (yes, an oldie but goldie)
converse, shorts- H&M, blus- Gina Tricot, Scarf- H&M och Kavaj- Gina Tricot, solisar- Ray-ban

Nu ska jag göra något som att städa! Blööö, men man mår så himla mycket bättre när det är städat och fint hemma. Har en hemlis som jag skulle vilja berätta om men...jag tror det är bättre att berätta när det är klart om hur det blir istället. Det är nämligen det som tagit en Massa av min tid, både tankarna och min baby har upptagit min tid. 

Man borde få ha en pauseknapp till hjärnan, right?

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!