Sidor

tisdag 10 maj 2011

Dags att klippa lugg igen?

Älskar min hårfärg, fast nöjd är jag inte. Vill ha lite ljusare och mörkare slingor i håret, ska nog boka upp mig snart och då...då ska jag klippa LUGG! Saknat min lugg som bara den, har låtit bli att klippa det då jag känt att det är samma gamla Pepita frilla men nu är det nog med lugg-detox! (eller?)

 Nu har jag iaf fixat ihop bilderna på klänningen som jag köpte från Vero Moda, (japp en till som jag ääälskar) den funkar lika bra till fest som till vardag. Till detta hade jag även mina nya fjäderörhängen (som jag inte visat?)
24 April
klänning (ny!)- Vero Moda, kavaj- H&M Trend, Clutch- Zara, skor- H&M

och idag dressade jag ner klänningen, ser typ blekare ut idag än vad jag gjorde den 24 april :) Trots det fina vädret! Men imorgon ska det tydligen vara 24 grader (I love it!!) då ska benen bli bruna banne mig!

Dagens 10 Maj
 klänning- Vero Moda, Jacka- H&M Logg, Väska, bälte & ring- H&M

Gult nagellack som är lite bortskavd (nu ska nagellacksbortagaren fram!)

Idag var jag och besökte bästis och hennes barn, alltså dom har kommit i åldern då dom vill synas och höras och då är dom så himla charmiga! Trots skrik (testar sina röster) och uppståndelse så tycker jag dom är så himla fina! Man liksom vänjer sig vid den tumulten och ljudnivån efter ett tag och tycker det är mysigt! Tattis var inte lika nöjd, men hon lät pojkarna klappa och peta på henne. Men tillslut vart hon lite trött och ville komma undan så att hon kunde få sin eftermiddags vila :) Sen när pappan kom hem så vaktade hon pojkarna så att han inte skulle komma åt dom hehehe :)

Efter lite häng så stack vi till thai restaurang i närheten och åt god mat (matkoma nr.1) där min baby satt och vänta på oss, fick sedan skjuts hem i en nercabbad bil. Det kändes som om det var sommar och jag var på semester!  

Det var en sak vi skynda oss hem till, hade hoppats på svar men icke fortfarande lika clueless men lite av mina orosmoln har lugnat sig lite iaf och det mina vänner känns underbart!

Ska sussa nu, är grymt trött! Men vi hörs imorgon igen, jag är ledig imorgon också! Jippie!!

4 kommentarer:

  1. Wow bloggen lever! ;)

    SvaraRadera
  2. Du är super snygg i lugg!! Meeeeen du är grymt snygg nu när du kan sidbena! så vänta med lugg tills i höst, nu i sommar ska du visa ditt solbruna fina ansikte till max tycker jag :)

    Tack för igår fina du!! Puss

    SvaraRadera
  3. Lellan: japp, äntligen har mitt flow kommit tillbaka :)

    Emma: Tack, den är en av mina fyndfavoriter :)
    Nina: Mjo, jag är fortfarande osäker om det blir lugg. Kanske bara nöjer mig med förändringen som det blir av att färga och slinga :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!