Sidor

söndag 15 maj 2011

Festen var igår

men idag får ni se vad jag invigde!

Jag hade så otroligt kul med mina fina tjejkompisar igår, det var en sådan kväll som funkar som medicin för en väldigt så förvirrad Pepita. Har haft så mycket att tänka på och oroa mig över och så fick jag en tillflykt hos dom. Vi åt middag tillsammans och skålade och vrålade (skratt) med vin i kroppen, jag fick lägga mig på golvet för att koppla in en singstar som tillslut bara spelade två låtar innan vi fortsatte att titta på Eurovision :) Nu ska jag ta ett bad men innan!

14 Maj, kvällens outfit.


väska- zara, skor- scorette, klänning- H&M trend, armband- H&M

fångad av en stormvind.....(ingen fläkt i bakgrunden all naturell ;) hahaha )


och festligheterna till ära så bar jag färgade endagslinser också :)

funderar på att köpa dom som månadslinser, tycker dom funkade rätt bra på mig....eller vad tycker ni?

Nu ska jag bada!! :)

3 kommentarer:

  1. SÅ JÄVLA HEEEEET!!!! röstar på månadslinserna. sjukt fint på dig! (som om du inte vore tillräckligt fin ÄNDÅ liksom!!!) :)

    Powerwalk i veckan? Puss

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!