Sidor

måndag 23 maj 2011

Min nya fotohörna

Det är så härligt när man inser att man numera kan ta sina "dagens" utomhus, rättare sagt i altanen :)

Dagens 23 Maj 
(snart är det lön!)

Det blev slappis kläder idag, allt utom skorna är gammalt :)

Min helg har varit helt underbar! Har varit ute i E's sommarstugan från fredag natt och bara slappat, sovit (somnat ute i solen, hej shortsbränna!) gått promenader med hundarna och myst med sambo och missarna (Affe var dock en riktig fegis, kom bara ut när han ville) Slösat mina sista pengar på lyxmat och godsaker, hyrde en massa film (som vi slappisar inte hann se) och hade det allmänt myyyys. Kan meddela att min kropp och själ behövde komma bort, det enda som var tråkigt var att min lillsyster inte kunde haka hade varit kul att ha Lillan där! Vill åka dit igen till pingst men vi får se om E kan slita sig bort från datorn igen en hel helg :D

Idag var jag ute med min fina vän dockan! Vi gick en powerwalk och flåsade mellan samtalsämnena, vi hade mycket att prata om och jag hoppas vi hjälpte varandra att ventilera. Älskar mina vänner så mycket ska ni veta, vill att samtliga av dom ska veta hur bra och underbara dom är. Det är tack vare det jag blev kär i dom, japp kär. Jag tror man blir kär (fast på ett mer platoniskt plan såklart) när man hittar en vän, en vän man kan lita på och önska allt det bästa i världen för. Och nu ska jag kura ihop med i soffan med min kärlek, han som det inte är lika platoniskt med <3

1 kommentar:

  1. love you too! tack för en bra pratstund igår, hehe skummaste powerwalken ever ;) du är bra du!! <3 puss!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!