Sidor

söndag 15 maj 2011

13 Maj- otursdagen?

Var det någon som drabbades av otur fredag den 13:e? Jag slapp det faktisk, oturen kom en dag försent för mig istället. På natten och på morgonen efter var det kaos men som sagt, inget som en tjejkväll råde bot på! :) Annars då? Tankar snurrar runt ändå, hoppas att man vet mer nästa vecka. Behöver inte ha alla svar då men åtminstone så att man vet att det ordnar sig :) Jag funderar på att lägga pengar på en kamera, behöver något vettigt som kan dokumentera mina roliga kvällar med tjejerna. Funderar på att göra en scratch book  av alla bilderna, så att man kan titta igenom alla bilderna sen när man är gråare och skratta lite :)

13 Maj


dålig kvalité men då ser ni på ett ungefär, den där blus/kavajen är en av mina absolut favoritplagg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!