Sidor

torsdag 2 september 2010

Världsvan

Ja, just nu känner jag mig världsvan. Känner mig som en karriärskvinna som har så mycket att göra att jag inte ens kan sitta i ett kafé utan att plocka upp min laptop. Men icke, jag har att göra men inte så mycket att jag måste hetsdricka kaffet och prata i telefon medan jag får i mig lite fika. Utan jag sitter och väntar på kusin som är sjuuukt sen, nu får väl jag igen lite :) *tidsoptimist*

Har suttit i möte i Bromma innan och det gick faktisk bra. Jag är nöjd med resultatet och tror att vi äntligen kan knyta ihop säcken, det som är så kul med att ha dessa möten är alla nya idéer man tar med sig därifrån. Hur enkelt vissa saker kan bli bara genom att bolla idéer!

Nä nu ska jag fortsätta med jobbet!

Ps! Jag är så himla kissnödig, men så har jag köpt en gigantisk latte och pallar inte ta med mig alla väskor in till toan...hur ska detta sluta? Med en pöl vid mina fötter kanske? hahahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!