Sidor

torsdag 23 september 2010

Dagens!

Hej bloggen! Idag har jag fått mer gjort åtminstone! Har sökt ett jobb, bara det är jag nöjd över! Har fått veta att jag haft luftrörskatarr hela den här tiden, förhoppningsvis så är jag frisk snart igen och att det inte går ner mot lungorna.. men det känns bättre. Inge feber ännu och jag hoppas att det håller sig. Imorgon ska jag nämligen handla present till Nasses tvillingar, dom små liven <3 Saknar dom, man känner att man missar så mycket när man inte ses varje vecka. Dom växer ju nåt otroligt fort! På lördag är det nämligen dop för gossarna och det vill jag ju inte missa! Efter det så är vi bjudna på kalas för E's kusins barn, får se hur jag orkar men det vore kul att få gratta lilltjejen också.
Dagens!

blus-monki/ linne- cubus/ sammetstights- Bikbok/ Halsband- David&Martin/ Skor- Scorette

Imorgon efter presenthandling är det tjejmiddag i stan, en gammal kompis är på besök i stan (hon bor i Gbg) så lite god mat, skvaller och kanske ett glas eller två gör vi oss förtjänt! Ska försöka ta mig in till stan tidigt så att jag kan jobba lite innan allt händer. Har märkt att jag är som mest koncentrerad när jag är i en stökig miljö, kanske därför jag trivs så bra i en stressig miljö?

Well nu ska jag gosa ner mig bredvid min lilla håriga familj (katt, hund och sambo hehehe)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!