Sidor

onsdag 29 september 2010

Jackjakt del 2.

Hej Bloggen!
Vet ni, jag hittade jackan, testade den och fyfaaaan vad den satt fult! Jag lovar, jag såg ut som ett tält, ett runt tält? hahaha! Så den var inte för mig, däremot hittade jag en superfin i blått som jag är ganska sugen på. Men hela grejen var ju att jag skulle kunna ha en ny höstjacka som jag inte behövde rolla bort katthår och Chewie hår. Min svarta mycket varma och sköna jacka drar ju tyvärr åt sig så himla mycket hår, ludd från halsduken att när jag sitter i pendeln så skäms jag...det ljuset visar ju allt! Det räcker att man ser sliten ut efter en stressig dag på jobbet men att se ut som om man kom ut ur soptippen är inte okey.

Kom på nu att jag har en gammal jacka som jag inte använt på ett bra tag, hmm.. *går och hämtar den från vinden*

Dagens!

 Strumpbyxor (nya!) Kjol- Divided H&M, Kofta -MQ, Blus- Gina Tricot

Hittade iaf jackan och mja, jag tror jag gillar den igen! Det är nog ganska bra att spara på jackor som man tröttnat på tidigare så kanske det blir ett vindfynd när man behöver förnya sig lite? Det är en gammal french connection jacka som har varit en trogen och mycket tålig vän för ett par år sedan. Sen var det många olika stilförändringar för mig innan jag förstod vad som passade mig. Tur att jag gjorde något bra köp när jag var liten! ( den här jackan är typ hm... 6 eller 7 år gammal *ångest*)

Ni får avgöra, försök bortse att den är skrynklig. Det ska fixas och den är alltså grå egentligen men min webbcam vill få den att se grön ut??



Jag tänkte att jag kanske skulle byta ut knapparna till samma nyans som bältet. Det borde piffa upp den eller vad tror ni?

Idag träffade jag min älskling i Kista C, vi skulle köpa present till min lillasyster som fyller 9år. Helt sjukt hur tiden går fort, har en bild på henne och mig. Det är när jag hälsar på mamma på BB och hon är inte mer än några timmar gammal..åh tiden bara flyger förbi jue! *sentimental* Iaf tillbaka till det väsentliga, det var skitsvårt! Vi stod kollade runt i butikerna i typ 1,5 timme för att hitta Linda kläder, både jag och E tyckte det var svårt men tillslut så hittade vi. Hon är super söt tjej som gillar att leka som pojkarna, klättra på saker och antar utmaningar som hon får från sina killkompis (en pojkflicka helt enkelt) men nu har hon specifikt önskat sig kläder, fina kläder *paff!!* Mode intresset bara slog till tydligen?

Nä nu ska jag slå upp ett glas rött till mig, jag förtjänar det plus att jag har sovmorgon imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!